понедельник, 22 февраля 2016 г.

Շահան Շահանուր «Նահանջ առանց երգի»

Պոլիսից Փարիզ եկած Պիերը (Պետրոսը), ով լուսանկարիչ էր աշխատում էր Փարիզի լուսանկարչատներից մեկում:  Նա կարճ ժամանակում ընտելանում է Փարիզի վարք ու բարքին: Լուսանկարչատան տիրուհին մադամ Ժանը շատ գեղեցիկ կին էր: Նա Լեսքյուրի սիրուհին էր, ում փողերով էլ բացել էր լուսանկարչատունը: Բայց դա չի խանգարում Պիերին սիրահարվել այդ գեղեցիկ կնոջը: Չնայած մադամ Ժանի ու Պիերի զգացմունքները փոխադրձ էին, Մադամը չի լքում Լեսքյուրին:  Պիերը նրան Նենեթ էր անվանում և անգամ Նենեթի մութ անցյալը իմանլուց հետո շարունակում էր սիրել նրան: Սկզբում Պիերը հեռացավ, բայց Նենեթը գտավ նրան և պատմեց որ վթարի արդյունքում Լեսքյուրը մահացել էր իսկ նրա ձեռքը կտրել էիրն: Պիերը ընդունեց նրան: Նա ցանկանում էր Նենեթի հետ նոր կյանք սկսել, բայց Նենեթը հեռացավ Պիերից, որպեսզի նրա համար բեռ չդառնա:
Ի վերջո Նենեթը մահանում է: Երբ Պիերը փորձում է նրա համար  «Հայր մերը» ասել, նա մոռանում է թե ինչպես էր դա և սկսում է ասել ֆրանսերենով:
Սա պատմություն էր այն մասին թե ինպես Պետրոսը նահանջեց իր արմատներից և դարձավ Պիեր: Իսկ նրա զգացմունքները դեպի Նենեթ նրան ավելի արագ տարան դեպի օտարում: Պիերը մոռացավ իր ազգի բարքերը, նա հեշտությամբ ընտելացավ Փարիզի բարքերին և կորցրեց իր ազգային դիմագիծը: Ի վերջո ոչ միայն Պետրոսը, այլև նրա ընկերները հեռացել էին իրենց արմատներց նրանք այլևս առաջվանը չէին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий